2022 m. kovo 1 ir 3 d. progimnazijos 8d ir 8f klasių mokiniai dalyvavo Diversity Development Group organizuotoje iniciatyvoje „Kritinio mąstymo ugdymas per klimato kaitos ne(teisingumo) procesų analizę“. Užsiėmimus mokiniams vedė Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų instituto edukologijos doktorantas, darnaus vystymosi švietimo lektorius Jogaila Vaitiekaitis. Susitikimų su mokiniais metu buvo nagrinėjamos ne tik klimato kaitos priežastys, bet ir pasekmės socialinės nelygybės kontekste, etinės bei politinės problemos. Šiomis temomis susidomėję mokiniai galės toliau dalyvauti grupės rengiamuose aplinkosaugos žurnalistikos mokymuose. Mokinių mintys po užsiėmimų: „Sužinojau daug įvairios informacijos apie klimato kaitą“, „Patiko, buvo įdomu, projekto veiklos kūrybiškos, įtraukiančios, naudingos“, „Buvo linksma – žaidėme, piešėme, kalbėjome“, „Informacija buvo įdomiai pateikta“, „Sužinojau, kad mūsų planeta labai užteršta ir kurios žmonių grupės labiausiai teršia gamtą“, „Sužinojau, kaip gyventi tvariau, kaip saugoti gamtą, taupyti vandens išteklius“, „Labai patiko linksmas ir draugiškas lektorius Jogaila“, „Sužinojau, kaip galima išvengti klimato kaitos ir gelbėti pasaulį nuo ledynų tirpimo“.