2015 metų gegužės 18 d. Aukštakalnio progimnazijoje mokytojai dalinosi patirtimi apie gabių mokinių ugdymą. Šią diskusiją inicijavo bei moderavo dir. pav. ugd. J. Zaukevičiūtė. Mūsų mokykloje, siekiant identifikuoti gabius mokinius, atliekami diagnostiniai tyrimai, naudojant specialias metodikas. Jų metu išaiškinama išskirtiniai mokinių gabumai, o atsižvelgiant į juos mokiniams siūloma pagilintai mokytis dalykus, individualizuojant ugdymo turinį. Mokiniai, turintys išskirtinių poreikių ugdyme, dažnai susiduria su įvairiomis kitomis problemomis, apie kurias susitikimo metu kalbėjo socialinė pedagogė J. Bareišienė bei psichologė S. Kučinskienė. Dirbant su gabiais vaikais, svarbiausia individualizuoti bei diferencijuoti ugdymo turinį, siekiant užtikrinti kryptingą vaiko ugdymo pažangą. Gabūs mokiniai – tai iššūkis mokytojui, reikalaujantis dalykinio pasirengimo bei profesionalumo.